Chrupała-Pniak Małgorzata
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2473)
Kozioł Paweł
(2010)
Kotwica Wojciech
(811)
Kowalska Dorota
(650)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(471)
Chrupała-Pniak Małgorzata
(-)
Kochanowski Jan
(469)
Drewnowski Jacek (1974- )
(428)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(367)
Zarawska Patrycja (1970- )
(349)
Fabianowska Małgorzata
(336)
Steel Danielle (1947- )
(326)
Roberts Nora (1950- )
(323)
Disney Walt (1901-1966)
(319)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(299)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(298)
Popławska Anna (filolog)
(293)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(282)
Zimnicka Iwona (1963- )
(279)
Kijowska Elżbieta
(277)
Marciniakówna Anna
(274)
Trzeciak Weronika
(260)
Konopnicka Maria
(258)
Christie Agatha (1890-1976)
(255)
Boy-Żeleński Tadeusz
(241)
Leśmian Bolesław
(235)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(233)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(226)
Krasicki Ignacy
(226)
Prus Bolesław (1847-1912)
(224)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(218)
Kinder-Kiss Hanna
(215)
Siemianowski Roch
(215)
Shakespeare William (1564-1616)
(214)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(209)
Rzehak Wojciech (1967- )
(200)
Goliński Zbigniew
(198)
Dug Katarzyna
(197)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(196)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Chorąży Wojciech
(194)
King Stephen (1947- )
(194)
Szulc Andrzej
(192)
Kiss Jacek
(186)
Mazurkiewicz Robert
(181)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(179)
Utta Mirosław
(177)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(176)
Tuwim Julian (1894-1953)
(169)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(168)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(167)
Cartland Barbara (1901-2000)
(166)
Popczyński Marcin
(166)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(166)
Just Anna
(163)
Mazan Maciejka
(163)
Rozwadowski Stanisław (ilustrator)
(163)
Włodarczyk Barbara (1960- )
(162)
Praca zbiorowa
(158)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(157)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(156)
Jachowicz Stanisław
(156)
Beaumont Émilie (1948- )
(155)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(154)
Webb Holly
(148)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(145)
Stanecka Zofia (1972- )
(145)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(144)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(144)
Sandemo Margit (1924-2018)
(144)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(141)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(139)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(138)
Kraśko Jan (1954- )
(136)
Braiter Paulina (1968- )
(135)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(135)
Lech Justyna
(135)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(135)
Ross Tony (1938- )
(135)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(134)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(133)
Mosek Katarzyna
(132)
Mróz Remigiusz (1987- )
(131)
Ochab Janusz (1971- )
(131)
Rolando Bianka
(131)
Gawryluk Barbara (1957- )
(129)
Głowińska Anita
(129)
Mickiewicz Adam
(129)
Możdżyńska Aldona
(129)
Furczyk Bożena
(127)
Williams Sophy
(127)
Coben Harlan (1962- )
(124)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(124)
Palmer Diana (1946- )
(123)
Vandenberg Patricia (1921-2007)
(123)
Mortka Marcin (1976- )
(121)
Oklejak Marianna (1981- )
(121)
Zielińska Dorota
(121)
Domańska Joanna (1970- )
(120)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
W kwestii uwarunkowań orientacji seksualnej czy też różnych aspektów funkcjonowania osób z grup mniejszościowych zgromadzono dotychczas dużo danych naukowych. To właśnie one, a nie mityczny spisek lobby LGBTQ+, były podstawą do depatologizacji i demedykalizacji orientacji nieheteronormatywnych w latach siedemdziesiątych ubiegłego stulecia. To właśnie one pokazały orientację seksualną jako jedną z podstawowych składowych zróżnicowania człowieka. ze wstępu Książka stanowi wartościowy wkład do literatury naukowej poświęconej orientacji seksualnej i funkcjonowaniu osób nieheteronormatywnych. Jest obszernym i usystematyzowanym źródłem wiedzy dla naukowców prowadzących badania w obszarze seksualności człowieka, jak również klinicystów, którzy niosą pomoc terapeutyczną osobom doświadczającym trudności w związku z ich tożsamością i orientacją seksualną. Książka może być zatem adresowana nie tylko do lekarzy, psychologów i psychoterapeutów, lecz także do studentów kierunków biomedycznych i humanistycznych. prof. CMKP dr hab. med. Michał Lew-Starowicz fragment recenzji Zaletą książki jest bardzo rzetelna analiza teoretyczna, oparta na znajomości literatury przedmiotu, obficie i trafnie cytowanej. Przy czym analiza ta wynika z głębszej refleksji i długotrwałej pracy nad obszarem związanym z orientacją seksualną, a nie przypadkowego zestawienia posiadanych informacji. prof. dr hab. Maria Beisert fragment recenzji W tomie publikują: Dominik Adamek, Michał Brol, Dominika Bulska, Małgorzata Chrupała-Pniak, Wojciech Łukasz Dragan, Monika Folkierska-Żukowska, Katarzyna Grunt-Mejer, Grzegorz Iniewicz, Joanna Mizielińska, Anna Niebudek, Karolina Ogarek-Szulc, Agata Stasińska, Mikołaj Winiewski, Ewa Wojtyna.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W książce omówiono kompetencje niezbędne do skutecznej pracy kadry badawczej oraz kadry wsparcia wraz z oceną poziomu ich rozwoju. W Europie i na świecie powoli, ale systematycznie rośnie liczba uczelni doceniających kwestię zarządzania potencjałem pracowników uczelni z wykorzystaniem koncepcji kompetencji, jednak ciągle jest to dla wielu uczelni dość nowatorskie podejście. Przedstawione w niniejszej publikacji wyniki badań potwierdzają złożoność omawianych zagadnień. W sposób szczególny dotyczy to poszukiwań zależności między kompetencjami a efektywnością na poziomie poszczególnych pracowników, zespołów badawczych (wraz ze wspierającymi ich pracownikami) jak i całych uczelni. Warto zacząć od stwierdzenia, że kompetencje społeczne stanowią znaczący komponent w zbiorze kompetencji zawodowych – zarówno kadry badawczej jak i kadry wsparcia. Można zaobserwować dość wyraźne zróżnicowanie ocen, a także występowanie różnicy między oczekiwaniami a oceną (czyli tzw. „luka kompetencyjna”). Ważne są także wnioski dotyczące nie tylko poziomu oczekiwań i ocen poszczególnych kompetencji, lecz także ich związku z efektywnością. Okazuje się na przykład, że w przypadku stanowiska asystenta największe znaczenie przy osiąganiu wysokiej efektywności miały takie kompetencje, jak myślenie analityczne, sumienności i współpraca. natomiast w przypadku adiunkta kluczowe znaczenie miały ponadprzeciętne kompetencje w zakresie dążenia do rezultatów i organizacji pracy własnej. Naszym zdaniem potwierdza to tezę, że rozwój pracowników naukowych jest wielowątkowym procesem, w którym różne kompetencje odgrywają kluczową rolę na różnych etapach tego procesu. Nie wystarczy być wyłącznie „silnym merytorycznie”, aby osiągnąć sukces. To ważne przesłanie szczególnie dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę naukową. Warto na koniec podkreślić, że kompetencje grup pracowniczych (kadry badawczy oraz kadry wsparcia) nie mogą być rozwijane osobno, ale zawsze w ścisłym połączeniu ze sobą. Nie wystarczy mieć doskonałych naukowców, aby budować silną naukowo uczelnię. Równie ważne jest wzmacnianie potencjału zespołów wsparcia i w tym zakresie – jak się wydaje – polskie uczelnie mają sporo do zrobienia. Autorzy to zespół interdyscyplinarny reprezentujący psychologię, nauki o zarządzaniu i jakości i prawo. Autorzy są przedstawicielami zarówno kadry badawczej uczelni wyższych jak i grupy pracowników wsparcia badań. Reprezentują różne poziomy zatrudnienia – od stanowisk profesorskich do doktorantów, od kierowników jednostek do pracowników szeregowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej