Reis Antonio Dos
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
E-booki
(5)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2473)
Kozioł Paweł
(2010)
Kotwica Wojciech
(811)
Kowalska Dorota
(650)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(471)
Reis Antonio Dos
(-)
Kochanowski Jan
(469)
Drewnowski Jacek (1974- )
(428)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(365)
Zarawska Patrycja (1970- )
(349)
Fabianowska Małgorzata
(336)
Steel Danielle (1947- )
(326)
Roberts Nora (1950- )
(323)
Disney Walt (1901-1966)
(319)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(300)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(298)
Popławska Anna (filolog)
(293)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(282)
Zimnicka Iwona (1963- )
(279)
Kijowska Elżbieta
(277)
Marciniakówna Anna
(274)
Trzeciak Weronika
(260)
Konopnicka Maria
(258)
Christie Agatha (1890-1976)
(255)
Boy-Żeleński Tadeusz
(241)
Leśmian Bolesław
(235)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(233)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(226)
Krasicki Ignacy
(226)
Prus Bolesław (1847-1912)
(224)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(219)
Kinder-Kiss Hanna
(215)
Siemianowski Roch
(215)
Shakespeare William (1564-1616)
(214)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(209)
Rzehak Wojciech (1967- )
(200)
Goliński Zbigniew
(198)
Dug Katarzyna
(197)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(196)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Chorąży Wojciech
(194)
King Stephen (1947- )
(194)
Szulc Andrzej
(192)
Kiss Jacek
(186)
Mazurkiewicz Robert
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(179)
Utta Mirosław
(178)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(176)
Tuwim Julian (1894-1953)
(170)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(169)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(167)
Cartland Barbara (1901-2000)
(166)
Popczyński Marcin
(166)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(165)
Just Anna
(163)
Mazan Maciejka
(163)
Rozwadowski Stanisław (ilustrator)
(163)
Włodarczyk Barbara (1960- )
(162)
Praca zbiorowa
(158)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(157)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(156)
Jachowicz Stanisław
(156)
Beaumont Émilie (1948- )
(155)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(154)
Webb Holly
(148)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(145)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(145)
Stanecka Zofia (1972- )
(145)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(144)
Sandemo Margit (1924-2018)
(144)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(141)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(139)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(138)
Kraśko Jan (1954- )
(136)
Braiter Paulina (1968- )
(135)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(135)
Lech Justyna
(135)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(135)
Ross Tony (1938- )
(135)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(134)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(133)
Mosek Katarzyna
(132)
Mróz Remigiusz (1987- )
(131)
Ochab Janusz (1971- )
(131)
Rolando Bianka
(131)
Gawryluk Barbara (1957- )
(129)
Głowińska Anita
(129)
Mickiewicz Adam
(129)
Możdżyńska Aldona
(129)
Furczyk Bożena
(127)
Williams Sophy
(127)
Coben Harlan (1962- )
(124)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(124)
Palmer Diana (1946- )
(123)
Vandenberg Patricia (1921-2007)
(123)
Mortka Marcin (1976- )
(121)
Oklejak Marianna (1981- )
(121)
Zielińska Dorota
(121)
Domańska Joanna (1970- )
(120)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
angielski
(5)
5 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Tematyka czasopisma naukowego „International Journal of Research in E-learning” odzwierciedla koncepcyjne zasady leżące u podstaw modernizacji edukacji i reformy systemów edukacyjnych w krajach europejskich, jak i krajowych strategii rozwoju na miarę XXI wieku. Jednym z kluczowych celów edukacyjnych Unii Europejskiej jest zapewnienie równych szans dla wszystkich w odniesieniu do dostępu do nauki i wiedzy, niezależnie od płci, zdolności finansowej i fizycznej, i miejsca zamieszkania. Dlatego nauczanie na odległość ma przyznany status wysokiego priorytetu. Wprowadzenie nauczania na odległość na szeroką skalę może spowodować znaczący wkład w osiągnięcie celów edukacyjnych w krajach członkowskich. Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego posiada bogate doświadczenie we wdrażaniu nauczania na odległość w innych wydziałach całej uczelni. Sprawnie działająca i rozwijająca się Wydziałowa Platforma Nauczania na odległość (http://el.us.edu.pl/weinoe) jak również Międzynarodowa Konferencja Naukowa Teoretyczne i praktyczne aspekty kształcenia na odległość (www.dlcc.us.edu.pl) przeznaczone są do integracji i wymiany doświadczeń wszystkich osób związanych z e-learningiem – naukowców, nauczycieli akademickich i innych szczebli, tutorów, doktorantów, studentów, pracowników wydziału, a także badaczy z kraju i zagranicy. Tom IJREL 2(1) (2016) zawiera osiem artykułów zebranych w czterech rozdziałach autorów z Australii, Czech, Hiszpanii, Holandii, Polski, Portugalii, Słowacji, Rosji, Ukrainy. Rozdział 1: ICT-tools and E-learning Methodology in Contemporary University. Rozdział 2: Distance Learning Technologies in Different Countries. Rozdział 3: ICT and Multicultural Competencies Developing Supported E-learning. Rozdział 4: Reports.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Tematyka czasopisma naukowego „International Journal of Research in E-learning” odzwierciedla koncepcyjne zasady leżące u podstaw modernizacji edukacji i reformy systemów edukacyjnych w krajach europejskich, jak i krajowych strategii rozwoju na miarę XXI wieku. Jednym z kluczowych celów edukacyjnych Unii Europejskiej jest zapewnienie równych szans dla wszystkich w odniesieniu do dostępu do nauki i wiedzy, niezależnie od płci, zdolności finansowej i fizycznej, i miejsca zamieszkania. Dlatego nauczanie na odległość ma przyznany status wysokiego priorytetu. Wprowadzenie nauczania na odległość na szeroką skalę może spowodować znaczący wkład w osiągnięcie celów edukacyjnych w krajach członkowskich. Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego posiada bogate doświadczenie we wdrażaniu nauczania na odległość w innych wydziałach całej uczelni. Sprawnie działająca i rozwijająca się Wydziałowa Platforma Nauczania na odległość (http://el.us.edu.pl/weinoe) jak również Międzynarodowa Konferencja Naukowa Teoretyczne i praktyczne aspekty kształcenia na odległość (www.dlcc.us.edu.pl) przeznaczone są do integracji i wymiany doświadczeń wszystkich osób związanych z e-learningiem – naukowców, nauczycieli akademickich i innych szczebli, tutorów, doktorantów, studentów, pracowników wydziału, a także badaczy z kraju i zagranicy. Tom IJREL 2(2) (2016) zawiera dziewięć artykułów zebranych w czterech rozdziałach autorów z Australii, Czech, Hiszpanii, Holandii, Polski, Portugalii, Słowacji, Rosji, Ukrainy. Rozdział 1: High-tech Electronic Learning Environment Design. Rozdział 2: ICT Literacy Development. Rozdział 3: Methodological Aspects of E-learning. Rozdział 4: Reports.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Tematyka czasopisma naukowego International Journal of Research in E-learning odzwierciedla koncepcyjne zasady leżące u podstaw modernizacji edukacji i reformy systemów edukacyjnych w krajach europejskich, jak i krajowych strategii rozwoju na miarę XXI wieku. Jednym z kluczowych celów edukacyjnych Unii Europejskiej jest zapewnienie równego dostępu do nauki i wiedzy, niezależnie od płci, zdolności finansowej i fizycznej oraz miejsca zamieszkania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Tematyka czasopisma naukowego „International Journal of Research in E-learning” odzwierciedla koncepcyjne zasady leżące u podstaw modernizacji edukacji i reformy systemów edukacyjnych w krajach europejskich, jak i krajowych strategii rozwoju na miarę XXI wieku. Jednym z kluczowych celów edukacyjnych Unii Europejskiej jest zapewnienie równych szans dla wszystkich w odniesieniu do dostępu do nauki i wiedzy, niezależnie od płci, zdolności finansowej i fizycznej, i miejsca zamieszkania. Dlatego nauczanie na odległość ma przyznany status wysokiego priorytetu. Wprowadzenie nauczania na odległość na szeroką skalę może spowodować znaczący wkład w osiągnięcie celów edukacyjnych w krajach członkowskich. Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego posiada bogate doświadczenie we wdrażaniu nauczania na odległość w innych wydziałach całej uczelni. Sprawnie działająca i rozwijająca się Wydziałowa Platforma Nauczania na odległość (http://el.us.edu.pl/weinoe) jak również Międzynarodowa Konferencja Naukowa Teoretyczne i praktyczne aspekty kształcenia na odległość (www.dlcc.us.edu.pl) przeznaczone są do integracji i wymiany doświadczeń wszystkich osób związanych z e-learningiem – naukowców, nauczycieli akademickich i innych szczebli, tutorów, doktorantów, studentów, pracowników wydziału, a także badaczy z kraju i zagranicy. Tom IJREL 3(1) (2017) zawiera dziewięć artykułów zebranych w czterech rozdziałach autorów z Australii, Czech, Hiszpanii, Holandii, Polski, Portugalii, Słowacji, Rosji, Ukrainy. Rozdział 1: Global Prospects of Distance Education and High-tech Electronic Learning Environment Design. Rozdział 2: Models of Distance, Blended, and E-learning. Rozdział 3: Methodological Aspects of E-learning and ICT Literacy Development. Rozdział 4: Reports.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Tematyka czasopisma naukowego International Journal of Research in E-learning odzwierciedla koncepcyjne zasady leżące u podstaw modernizacji edukacji i reformy systemów edukacyjnych w krajach europejskich, jak i krajowych strategii rozwoju na miarę XXI wieku. Jednym z kluczowych celów edukacyjnych Unii Europejskiej jest zapewnienie równych szans dla wszystkich w odniesieniu do dostępu do nauki i wiedzy, niezależnie od płci, zdolności finansowej i fizycznej, i miejsca zamieszkania. Dlatego nauczanie na odległość ma przyznany status wysokiego priorytetu. Wprowadzenie nauczania na odległość na szeroką skalę może spowodować znaczący wkład w osiągnięcie celów edukacyjnych w krajach członkowskich. Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego posiada bogate doświadczenie we wdrażaniu nauczania na odległość w innych wydziałach całej uczelni. Sprawnie działająca i rozwijająca się Wydziałowa Platforma Nauczania na odległość (http://el.us.edu.pl/weinoe) jak również Międzynarodowa Konferencja Naukowa Teoretyczne i praktyczne aspekty kształcenia na odległość (www.dlcc.us.edu.pl) przeznaczone są do integracji i wymiany doświadczeń wszystkich osób związanych z e-learningiem – naukowców, nauczycieli akademickich i innych szczebli, tutorów, doktorantów, studentów, pracowników wydziału, a także badaczy z kraju i zagranicy. Tom 3(2) 2017 zawiera 4 rozdziały i 9 artykułów Autorów z Australii, Czech, Hiszpanii, Polski, Portugalii, Słowacji, Rosji, Ukrainy. Rozdział 1: EVALUATING THE EFFECTIVENESS OF TEACHING INFORMATION SYSTEMS COURSES. Rozdział 2: ICT LITERACY AND INTERCULTURAL COMPETENCIES DEVELOPMENT. Rozdział 3: METHOGOLOGICAL ASPECTS OF E-LEARNING IMPLEMENTATION. Rozdział 4: REPORTS. W czwartym rozdziale został przedstawiony między innymi Raport WP6 unijnego projektu IRNet.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej