Domański Tomasz
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2477)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(794)
Kowalska Dorota
(656)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(485)
Domański Tomasz
(-)
Kochanowski Jan
(469)
Drewnowski Jacek (1974- )
(420)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Zarawska Patrycja (1970- )
(336)
Fabianowska Małgorzata
(332)
Disney Walt (1901-1966)
(329)
Steel Danielle (1947- )
(328)
Roberts Nora (1950- )
(323)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(302)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(299)
Popławska Anna (filolog)
(292)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(285)
Zimnicka Iwona (1963- )
(279)
Marciniakówna Anna
(276)
Kijowska Elżbieta
(272)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(242)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(237)
Leśmian Bolesław
(234)
Christie Agatha (1890-1976)
(229)
Krasicki Ignacy
(229)
Prus Bolesław (1847-1912)
(229)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(226)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(220)
Shakespeare William (1564-1616)
(213)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(209)
Kinder-Kiss Hanna
(207)
Siemianowski Roch
(204)
Goliński Zbigniew
(201)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(200)
Rzehak Wojciech (1967- )
(200)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Chorąży Wojciech
(194)
King Stephen (1947- )
(191)
Szulc Andrzej
(188)
Kiss Jacek
(186)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(184)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(178)
Beaumont Émilie (1948- )
(175)
Mazurkiewicz Robert
(174)
Tuwim Julian (1894-1953)
(171)
Utta Mirosław
(171)
Rozwadowski Stanisław (ilustrator)
(169)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(168)
Cartland Barbara (1901-2000)
(167)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(166)
Włodarczyk Barbara (1960- )
(166)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(165)
Popczyński Marcin
(165)
Just Anna
(163)
Mazan Maciejka
(161)
Jachowicz Stanisław
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(157)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(153)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(153)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(145)
Sandemo Margit (1924-2018)
(144)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(143)
Webb Holly
(143)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(142)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(142)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(141)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(139)
Lech Justyna
(138)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(138)
Kraśko Jan (1954- )
(136)
Stanecka Zofia (1972- )
(136)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(135)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(134)
Ross Tony (1938- )
(133)
Braiter Paulina (1968- )
(132)
Rolando Bianka
(131)
Możdżyńska Aldona
(130)
Mickiewicz Adam
(129)
Mosek Katarzyna
(129)
Mróz Remigiusz (1987- )
(128)
Ochab Janusz (1971- )
(126)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(126)
Głowińska Anita
(124)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(124)
Palmer Diana (1946- )
(123)
Vandenberg Patricia (1921-2007)
(123)
Furczyk Bożena
(122)
Coben Harlan (1962- )
(121)
Gawryluk Barbara (1957- )
(121)
Zielińska Dorota
(121)
Czechowicz Józef
(119)
Filipowicz Leszek
(119)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(119)
Williams Sophy
(119)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Utworzenie naszego Wydziału przypadło na przełom wieków. Wchodziliśmy w tę nową epokę, profesorowie i studenci, ze znacznymi oczekiwaniami i nadziejami. Dla nas, politologów, otwierały się nowe możliwości prowadzenia badań systemowych, porównawczych, zgłębiania kwestii demokracji i aktywności obywatelskiej. Wkrótce jednak mogliśmy się przekonać, że ten nowy świat, którego musimy się uczyć – „świat niestabilny i nieprzewidywalny”, jak określił go wiele lat temu Zygmunt Bauman – ma także oblicze ataku na World Trade Center i wojny w Ukrainie. Pamiętajmy, że w tym świecie jest miejsce dla nas, mających wiedzę, wolne umysły i czułe serca! prof. dr hab. Alicja Stępień-Kuczyńska (dyrektor Instytutu Studiów Politologicznych WSMiP w latach 2008–2016) Jesteśmy całkowicie nowym Wydziałem stworzonym od podstaw przez zespół wykładowców akademickich oraz naukowców zajmujących się interdyscyplinarnie różnymi aspektami studiów międzynarodowych oraz nauk o polityce. Nie powstaliśmy z podziału dawnych struktur uniwersyteckich, lecz na bazie zupełnie nowej filozofii – otwartej na świat i ludzi oraz na dialog międzynarodowy w jego różnych wymiarach i płaszczyznach. Wiedzieliśmy od początku, iż tylko dobrze wykształcone młode pokolenie jest w stanie budować otwarte społeczeństwo XXI wieku. Pragnęliśmy przekazać naszym studentom otwartość na zmiany i ciekawość odkrywania wolnego świata. Chcieliśmy im zaszczepić wartości, którymi powinni wyróżniać się w przyszłości jako absolwenci uczelni wyższej i przedstawiciele inteligencji. Nasz Wydział powstał na dwóch solidnych filarach, jakimi są internacjonalizacja oraz interdyscyplinarność. Obu tych filarów w sferze biznesu, polityki i dyplomacji oraz kultury i mediów potrzebuje bardzo mocno nasze miasto, region i cały kraj. prof. dr hab. Tomasz Domański (dziekan WSMiP w latach 2008–2016)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem monografii jest prezentacja strategii rozwoju zagranicznych wielkopowierzchniowych sieci handlowych w Polsce po 1990 r. Polski model transformacji zaowocował niespotykaną — na tle innych krajów regionu — internacjonalizacją handlu. Zagraniczne sieci odegrały jednocześnie ważną rolę w modernizacji polskiego handlu stymulując szereg procesów innowacyjnych. W pracy ukazano strategie i pozycjonowanie wybranych sieci w stosunku do konkurencyjnych formatów hipermarketów oraz sklepów dyskontowych. W opracowaniu wykorzystano szeroko metodę studium przypadku, prezentując strategie wybranych zagranicznych sieci w Polsce i na świecie. Omówiono również wyniki własnych badań empirycznych zrealizowanych w 2021 r. wśród polskich gospodarstw domowych na temat ich zwyczajów zakupów w ulubionych zagranicznych sieciach handlowych. Niniejsza monografia wypełnia lukę badawczą dotyczącą analizy strategii rozwoju zagranicznych sieci handlowych w Polsce na tle szerszych procesów globalizacji handlu. Zarówno w Polsce, jak i za granicą, brakuje ciągle pogłębionych strategicznych studiów przypadku tej grupy przedsiębiorstw. Monografia ukazuje jednocześnie wyzwania strategiczne, przed którymi stają dzisiaj stacjonarne sieci handlowe. Tradycyjny handel wielkopowierzchniowy wymaga obecnie przedefiniowania wcześniej stosowanych strategii. Nowoczesne sieci wielkopowierzchniowe muszą umieć coraz lepiej wykorzystywać kanały online oraz wprowadzać innowacje w zakresie doskonalenia swoich formatów sklepów. Brak lub zbyt wolne wdrażanie koniecznych innowacji może okazać się zagrożeniem dla ich dalszego działania na rynku. Niniejsza monografia dopełnia wcześniejsze prace autora na temat strategii marketingowych dużych sieci handlowych oraz strategii rozwoju handlu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej