Marcinkowska Monika
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(4)
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
E-booki
(4)
Książki
(1)
Dostępność
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia Książek
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2477)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(656)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(485)
Marcinkowska Monika
(-)
Kochanowski Jan
(469)
Drewnowski Jacek (1974- )
(420)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Zarawska Patrycja (1970- )
(335)
Fabianowska Małgorzata
(332)
Disney Walt (1901-1966)
(329)
Steel Danielle (1947- )
(327)
Roberts Nora (1950- )
(322)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(302)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(299)
Popławska Anna (filolog)
(292)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(285)
Zimnicka Iwona (1963- )
(279)
Marciniakówna Anna
(276)
Kijowska Elżbieta
(272)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Boy-Żeleński Tadeusz
(242)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(237)
Leśmian Bolesław
(234)
Christie Agatha (1890-1976)
(229)
Krasicki Ignacy
(229)
Prus Bolesław (1847-1912)
(229)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(226)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(220)
Shakespeare William (1564-1616)
(213)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(209)
Kinder-Kiss Hanna
(207)
Siemianowski Roch
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(200)
Rzehak Wojciech (1967- )
(200)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Chorąży Wojciech
(194)
King Stephen (1947- )
(191)
Szulc Andrzej
(188)
Kiss Jacek
(186)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(184)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(178)
Beaumont Émilie (1948- )
(175)
Mazurkiewicz Robert
(171)
Tuwim Julian (1894-1953)
(171)
Utta Mirosław
(170)
Rozwadowski Stanisław (ilustrator)
(169)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(168)
Cartland Barbara (1901-2000)
(167)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(166)
Włodarczyk Barbara (1960- )
(166)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(165)
Popczyński Marcin
(165)
Just Anna
(163)
Mazan Maciejka
(161)
Jachowicz Stanisław
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(157)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(153)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(153)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(145)
Sandemo Margit (1924-2018)
(144)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(143)
Webb Holly
(143)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(142)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(142)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(141)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(139)
Lech Justyna
(138)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(138)
Stanecka Zofia (1972- )
(136)
Kraśko Jan (1954- )
(135)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(135)
Ross Tony (1938- )
(133)
Braiter Paulina (1968- )
(132)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(132)
Rolando Bianka
(131)
Możdżyńska Aldona
(130)
Mickiewicz Adam
(129)
Mosek Katarzyna
(129)
Mróz Remigiusz (1987- )
(128)
Ochab Janusz (1971- )
(126)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(126)
Głowińska Anita
(124)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(124)
Palmer Diana (1946- )
(123)
Vandenberg Patricia (1921-2007)
(123)
Furczyk Bożena
(122)
Coben Harlan (1962- )
(121)
Gawryluk Barbara (1957- )
(121)
Zielińska Dorota
(121)
Czechowicz Józef
(119)
Filipowicz Leszek
(119)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(119)
Williams Sophy
(119)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Banki
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia Książek
Brak informacji o dostępności: sygn. 336M (1 egz.)
E-book
W koszyku
Książka dotyczy najważniejszych mechanizmów i uwarunkowań procesu włączania w system bankowy poprzez podnoszenie świadomości finansowej społeczeństwa. Ze względu na prognozowane trendy demograficzne, prowadzące do zjawiska starzenia się całego społeczeństwa, w książce opisano wybrany element koncepcji silver economy, jakim jest aktywne uczestnictwo osób w wieku powyżej 50. roku życia w życiu społecznym, warunkowane świadomym i odpowiedzialnym korzystaniem z dostępnych produktów i usług finansowych. Diagnoza skali wykluczenia finansowego i poziomu wiedzy finansowej pozwoliła na wskazanie zależności między posiadaną wiedzą (zarówno teoretyczną, jak i praktyczną) a zakresem włączenia w system finansowy (w tym zwłaszcza bankowy). Analiza dostępności i atrakcyjności ofert bankowych dedykowanych osobom z segmentu 50+ oraz przegląd i ocena działań prowadzonych na rzecz zwiększenia wiedzy finansowej były podstawą do sformułowania rekomendacji pod adresem instytucji sektora bankowego oraz organizacji rządowych i pozarządowych, które mogą przyczynić się do wzmacniania kompetencji finansowych konsumentów powyżej 50. roku życia. Monografia jest efektem badań prowadzonych w ramach działalności statutowej oraz projektu „«Włączenie bankowe» jako kluczowy standard w realizacji koncepcji silver economy w województwie łódzkim”, finansowanego przez Bank Zachodni WBK w ramach programu „Santander Universidades”.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie. Obraz banku nakreślono tu zatem z niestandardowej perspektywy: podkreślono obowiązki instytucji wobec różnych interesariuszy i zaakcentowano wpływ zainteresowanych stron na jej wyniki i wartość. W pierwszym tomie rozprawy scharakteryzowano istotę kapitału relacyjnego banku oraz zaprezentowano zagadnienia dotyczące procesu zarządzania relacjami instytucji z interesariuszami. W drugim tomie przedstawiono funkcjonowanie banku z perspektywy relacji z kluczowymi interesariuszami: nadzorem, właścicielami, kierownictwem, pracownikami, klientami, wierzycielami, konkurentami (kooperentami), kooperantami (dostawcami i partnerami), państwem i społeczeństwem. Z kolei ostatni tom poświęcono zagadnieniu oceny kapitału relacyjnego banku, czyli analizy relacji banku z jego interesariuszami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie. Obraz banku nakreślono tu zatem z niestandardowej perspektywy: podkreślono obowiązki instytucji wobec różnych interesariuszy i zaakcentowano wpływ zainteresowanych stron na jej wyniki i wartość. W pierwszym tomie rozprawy scharakteryzowano istotę kapitału relacyjnego banku oraz zaprezentowano zagadnienia dotyczące procesu zarządzania relacjami instytucji z interesariuszami. W drugim tomie przedstawiono funkcjonowanie banku z perspektywy relacji z kluczowymi interesariuszami: nadzorem, właścicielami, kierownictwem, pracownikami, klientami, wierzycielami, konkurentami (kooperentami), kooperantami (dostawcami i partnerami), państwem i społeczeństwem. Z kolei ostatni tom poświęcono zagadnieniu oceny kapitału relacyjnego banku, czyli analizy relacji banku z jego interesariuszami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
E-book
W koszyku
Forma i typ
W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie. Obraz banku nakreślono tu zatem z niestandardowej perspektywy: podkreślono obowiązki instytucji wobec różnych interesariuszy i zaakcentowano wpływ zainteresowanych stron na jej wyniki i wartość. W pierwszym tomie rozprawy scharakteryzowano istotę kapitału relacyjnego banku oraz zaprezentowano zagadnienia dotyczące procesu zarządzania relacjami instytucji z interesariuszami. W drugim tomie przedstawiono funkcjonowanie banku z perspektywy relacji z kluczowymi interesariuszami: nadzorem, właścicielami, kierownictwem, pracownikami, klientami, wierzycielami, konkurentami (kooperentami), kooperantami (dostawcami i partnerami), państwem i społeczeństwem. Z kolei ostatni tom poświęcono zagadnieniu oceny kapitału relacyjnego banku, czyli analizy relacji banku z jego interesariuszami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej